2ndglance

疾恶如仇,柔情似水。重情感,意境,和哲理
个人资料
正文

Con artist 骗子

(2009-12-14 17:14:56) 下一个
今天收到这封悄悄话。很明显这是一个骗子。他跟本不懂中文,下面的中文是翻译过来的。英语也很臭。。

Hello,
My name is Gift, i saw your profile today at wenxuecity.com
and became intrested in you,i will also like to know you the more,and i want you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am.
Here is my email address(Gift4uu1love@hotmail.com)
I believe we can move from here!
I am waiting for your mail to my email address above.
Giftbaby.(Gift4uu1love@hotmail.com)
(Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life)

Please my love i will like your to wirting me with email box so we can know each other here is my I.D. EMAIL(Gift4uu1love@hotmail.com)


喂,
我的名字是礼物,我今天看到您的个人资料在wenxuecity.com
成为intrested在你,我也想知道你的,我希望你能发送电子邮件到我的电子邮件地址,以便我可以给你我对你的照片知道我是谁。
这里是我的电子邮件地址(Gift4uu1love@hotmail.com)
我相信我们能够从这里!
我在等待你的邮件到我的电子邮件地址段。
Giftbaby。(Gift4uu1love@hotmail.com)
(请记住距离或肤色并不重要,但爱情在生活中的问题很多)

请我的爱,我喜欢你写我的电子邮箱,以便我们能够互相了解这里是我的ID电子邮件(Gift4uu1love@hotmail.com)
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.