Elzevir

忆不休,念不休,爱到痴时无所求。此情如水柔。
正文

尼亚加拉瀑布

(2016-08-10 07:01:15) 下一个

Niagara, Niagara,
thundering water from the sky,
louder than hurricane arrives,
hits my face,
wets my hair,
hugs my body.
                   
I see nothing at all.
I feel everything at once.
                      
Niagara, Niagara,
makes me laugh,
makes me cry,
makes me as a part of nature's beauty,      
and makes me alive. 
                  

尼亚加拉,尼亚加拉,
轰鸣之水天上来,
胜于飓风降临。
打在我的脸上,
弄湿我的头发,
裹住我的身体。
              
我什么也看不见,
我却感受到一切。
             
尼亚加拉,尼亚加拉,
让我笑,
让我喊,
让我融进美丽的自然。
让我感受  活着。
              

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.