午后时光

日子。心情。人和事
个人资料
cxyz (热门博主)
  • 博客访问:
正文

英文歌译:说点什么吧 - Say Something

(2018-02-24 04:47:49) 下一个

 Say Something
Say something, I'm giving up on you
I'll be the one, if you want me to
Anywhere, I would've followed you
Say something, I'm giving up on you
And I am feeling so small
It was over my head
I know nothing at all
And I will stumble and fall
I'm still learning to love 
Just starting to crawl
Say something, I'm giving up on you
I'm sorry that I couldn't get to you
Anywhere, I would've followed you
Say something, I'm giving up on you
And I will swallow my pride
You're the one that I love
And I'm saying goodbye
Say something, I'm giving up on you
And I'm sorry that I couldn't get to you
And anywhere, I would have followed you
Oh, oh, oh, oh say something, I'm giving up on you
Say something, I'm giving up on you
Say something
Songwriters: Chad Vaccarino / Ian Axel / Mike Campbell
Say Something lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Universal Music Publishing Group, Reservoir Media Management Inc
 
说点什么吧

说点什么吧 在我对你缓缓松开双手之际
我将成为那个人 如果你告诉我你愿意
天涯海角 我会如影相随
请说点什么吧 在我对你缓缓松开双手之际

我感觉是如此的渺小
大脑一片空白
我手无足措 什么都无从知道

我蹒跚 牵绊 摔倒
我还在学习怎么去爱
在爱的道路上 我刚刚开始了爬行 
这于我
跟婴儿学步一样重要

说点什么吧 在我对你缓缓松开双手之际
我很抱歉 最终也没有能够走近你
天涯海角 我会如影随形
请说点什么吧 在我对你缓缓松开双手之际

我将吞咽下骄傲与自尊
你就是我爱的那个人
可我却不得不跟你挥手说再见

说点什么吧 在我对你缓缓松开双手之际
我很抱歉 最终也没有能够走近你
天涯海角 我会如影随形

请说点什么吧 在我对你缓缓松开双手之际
 
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (6)
评论
cxyz 回复 悄悄话 回复 '彩烟游士' 的评论 : 哈哈, 现在没有用来冰镇的雪了 :)
彩烟游士 回复 悄悄话 回复 'cxyz' 的评论 :

谢谢!我要冰镇的啤酒:)
cxyz 回复 悄悄话 回复 '菲儿天地' 的评论 : 哈哈,菲儿这个很应景。
cxyz 回复 悄悄话 回复 '彩烟游士' 的评论 : 给种菜的帅哥来瓶啤酒解解乏 :)
菲儿天地 回复 悄悄话 回复 '彩烟游士' 的评论 : +1来聊点什么吧:)
彩烟游士 回复 悄悄话 哇,先坐一个沙发!哈哈

小C周末好!
登录后才可评论.