回家路的博客

这一生,我们都在走在回家的路上!
个人资料
正文

You are my all in all 歌曲

(2014-03-15 08:06:20) 下一个
You are my all in all



You are my strength when I am weak

You are the treasure that I seek

You are my all in all

 
Seeking You as a precious jewel

Lord, to give up I'd be a fool

You are my all in all

 
Taking my sin, my cross, my shame

Rising again I bless Your name

You are my all in all

 
When I fall down You pick me up

When I am dry You fill my cup

You are my all in all

 
Jesus, Lamb of God

Worthy is Your name

Jesus, Lamb of God

Worthy is Your name

Oh, Your name is worthy

你是我依靠的力量

你是我尋求的寶藏

你是我的一切



你好比貴重的珍寶

我怎能捨棄你不要

你是我的一切



祢洗淨我一切罪孽,

挪去我所有的羞愧,

祢是我的一切﹗



當我失腳祢扶起我,

當我飢渴祢充滿我,

祢是我的一切



耶穌 神羔羊配得大讚美

耶穌 神羔羊配得大讚美
 




 
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.