陇山陇西郡

宁静纯我心 感得事物人 写朴实清新. 闲书闲话养闲心,闲笔闲写记闲人;人生无虞懂珍惜,以沫相濡字字真。
个人资料
  • 博客访问:
文章分类
归档
正文

her voice uplifts me !

(2016-11-01 17:02:57) 下一个
When I need inspiration for my work, Teresa's singing arouses my creativity and
productivity. When I am sad, her voice uplifts me. Her singing is so sweetly here,
but alas, she is in a happier place and I sadly miss her and
can only treasure and celebrate such a gift to this world. Thank you, Teresa
our friend.


 
Jul 1, 2007 - Uploaded by stunningnuts

曲︰李俊雄詞︰林煌坤*送你送到小村外有句話兒要交待雖然已經是百花開路邊的野花你不要採#記著我的情記著我的愛記著有我天天在等待我在 ...

送你走到小村外, 有句話兒要交待。 雖然已經百花開, 路邊的野花不要採。 記着我的情,記着我的愛, 記着有我天天在等待, 我在等着你回來, 千萬不要把我給忘懷。 更多更詳盡歌詞 在 送你走到小村外, 有句話兒要交待。 雖然已經百花開, 路邊的野花不要採。 記着我的情,記着我的愛, 記着有我天天在等待, 我在等着你回來, 千萬不要把我給忘懷, 千萬不要把我給忘懷, 千萬不要把我給忘懷。?
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.