陇山陇西郡

宁静纯我心 感得事物人 写朴实清新. 闲书闲话养闲心,闲笔闲写记闲人;人生无虞懂珍惜,以沫相濡字字真。
个人资料
  • 博客访问:
文章分类
归档
正文

你尝试寻找的灵感, 就在你的是内在

(2012-01-20 23:58:54) 下一个

你尝试寻找的灵感, 就在你的是内在。所有你所要做的的是让它流动。你越是抗拒的能量,你越多封锁能量流出。

我本是人。我并不需要学习如何成为一个人。我活在这个世界上,我并不需要学习如何在这个世界上的行为。效法自己,是你自己。


Every bit of inspiration that you long for is within you. All you have to do is allow it to flow. The more you resist the more energy you block. I am a man. I don't need to learn how to be a man. I only live in this world; I don't need to learn how to behave in this world. Act by yourself, be yourself.

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.