正文

爬藤随想,周末愉快!

(2012-10-17 14:57:28) 下一个
到这个教育组里来,不就是为了 互助爬藤?!




承蒙各位准藤爸藤妈的雨露滋润.......





近墨者黑!Now 不得不排到爬藤的队伍里






孰不知,上了爬藤贼船,大人孩子有苦难言。。。。






瞧瞧!爬藤有时就是如此地残酷,是当豹子还是狮子?骑虎难下!



This photo was taken in the Serengeti. A leopard was enjoying his kill high in a tree when a lion spotted it. With the outmost of confidence the lion sauntered over to the tree, sat for a few minutes and then leaped, in one graceful movement, up to where the leopard was. The leopard took flight, into the air, landing on the top of the tree. The lion, then unable to climb down the tree with the kill was stuck, as was the leopard that could not come down until the lion was gone.




藤,真的会为我开门?
做父母的,请不要给我削足适履!









白天不懂夜的黑!还是我FB上的朋友,最明白我的心..... 









其实我们这些虎朋狗友又何尝不想一起飞呢?
至少飞得离你们这些纸上谈兵,偏爱做梦的伪藤爸藤妈远一点!!!







最后祝福这里藤娃儿辈出,虎崽儿成群!







周末愉快!


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
mimangzhong 回复 悄悄话 看的我破涕为笑了
登录后才可评论.