正文

【合唱欣赏】《Shenandoah》

(2022-05-07 00:59:03) 下一个

 

Oh, Shenandoah, I long to see you

And hear your rolling river

Oh, Shenandoah,

I long to see you way,

we're bound away

Across the wide Missouri.

 

I long to see your smiling valley

And hear your rolling river

I long to see your smiling valley way,

we're bound away

Across the wide Missouri.

 

'Tis seven long years since last I've seen you

And hear yourrolling river

'Tis seven longyears since last I've seen you way,

we're bound away

Across the wide Missouri.

 

Oh, Shenandoah,

I long to see you

And hear your rolling river

Oh, Shenandoah,

I long to see youway,

we're bound away

Across the wideMissouri.

 

哦,仙纳度,

我渴望见到你

不仅为你奔涌的河水

启航吧,我们要驾船,

穿过宽阔的密苏里河。

 

我渴望看到你微笑的山谷。

不仅为你奔涌的河水

我渴望看到你微笑的山谷,

启航吧,我们要驾船,

穿过宽阔的密苏里河。

 

自从我上次见到你已经七年了

不仅为你奔涌的河水

自从我上次见到你已经七年了,

启航吧,我们要驾船,

穿过宽阔的密苏里河。

 

哦,仙纳度,

我渴望见到你。

不仅为你奔涌的河水

哦,仙纳度,

我渴望看到奔向远方,

启航吧,我们要驾船,

穿过宽阔的密苏里河。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.