霏菲

一個人的旅程-菲菲在歐洲,The alone journey-Faye in Europe
正文

擁有太多的美好

(2010-08-28 07:56:14) 下一个

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!W3OeHxKYBRstBzQXTwBVmmqimw--/article?mid=27041



Nobody gets too much heaven no more 
沒有人可以擁有太多的美好
It's much harder to come by  那實在得來不易
I'm waiting in line  我仍然在排隊等待
Nobody gets too much love anymore  沒有人可以得到太多的愛
It's as high as a mountain and harder to climb  那就像座高山難以攀越
Oh you and me girl  女孩,你和我
Got a lot of love in store  要把擁有的愛儲存
And it flows through you and it flows through me  它流過你和我的身上
And I love you so much more  使我更愛你
Then my life I can see beyond forever  然後我的生命能夠看見永恆
Everything we are will never die  我們的一切將永遠不會熄滅
Loving's such a beautiful thing  愛情是如此美麗的事情
Oh you make my world a summer day  你使我的世界變成夏日
Are you just a dream to fade away  是否你只是個會消逝的夢
You and me girl got a highway to the sky  你我有一條捷徑直達天國
We can turn away from the night and day  我們可以躲開白天和黑夜
And the tears you had to cry  和你哭的淚水
You're my life. 你是我的生命
I can see a new tomorrow  我能夠看到新的一天
Everything we are will never die  我們的一切將永遠不會熄滅
Loving's such a beautiful thing  愛情是如此美麗的事情
When you are to me the light above  當你對我來說如同天上之光
Made for all to see our precious love  那道光是為了看清我倆寶貴的愛
Love is such a beautiful thing  愛情是如此的美麗的事情
You make my world a summer day  你使我的世界變成夏日
Are you just a dream to fade away  是否你只是個會消逝的夢
Nobody gets too much love anymore  沒有人可以得到太多的愛
It's as wide as a river and harder to cross  它的廣闊就像河流難以橫越

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.