正文

Mr. Wen’s Quote (02)

(2010-07-16 06:11:38) 下一个
“都说我贪污那么多的钱,玩了那么多的女人。我不否认这些。我想说的是,这怪我也不怪我,当然我的责任更大。不管谁放在我那个位置上都会贪污那么多的钱,玩那么多的女人,甚至更多。那些女学生我不去玩也是别人去玩。说我文强强奸,我那算强奸吗?我有把人家奶头给咬掉吗?我有把人家扔到楼下去吗?我不过是按照游戏规则做了点圈内人人都做的那些事情。”

It was said that I embezzled so much money, and slept with so many women. I do not deny those things. What I want to point out is that it is and is not me to blame. Of course, I am mostly responsible for. No matter who was at that position, he would embezzle as much money, and sleep with as many women as well, or even more. Those girl students, had I not slept with, other people would have. As for “rape”, do you count that as rape? Did I bite off someone’s nipples? Did I throw someone downstairs? What I did was, in accordance with the rules of the game, what every insider is doing.
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.