认真生活。。

小千是个心脏外科小护士~不要求自己做超凡的事,只想把平凡的事做的超凡的好~
个人资料
正文

The Prayer of St.Francis of Assis 法兰西斯的祷告

(2010-11-07 22:53:11) 下一个
Lord, make me an instrument of thy peace.
Where there is hatred, let me sow love.
Where there is injury, thy pardon, Lord.
Where there is doubt, let there be faith.

Oh, Lord, make me an instrument of thy peace.
Where there's despair, let me bring hope.
Where there is darkness, let there be light.
Where there is sadness, let there be joy.
O Divine Master,
grant that I may not so much seek to be consoled as to console,
to be understood as to understand, to be loved as to love.

Oh, Lord, make me an instrument of thy peace.
Where there is hatred, let me sow love.
For it is in giving that we receive,
and it is in pardoning that we are pardoned.
And it is in dying that we are born to eternal life, to eternal life.

Lord, make me an instrument of thy peace,
an instrument of thy peace. Amen.

主啊!使我成为你和平的工具,:

在有仇恨的地方,让我播撒爱心:

在有伤痛的地方,让我播撒宽恕:

在有猜疑的地方,让我播撒信任.

主啊!使我成为你和平的工具:

在有失望的地方,让我播撒希望:

在有黑暗的地方,让我播撒光明 :

在有悲伤的地方,让我播撒喜乐:

神圣的主啊!

我不求别人的安慰,但愿能安慰别人 ,

我不求别人的理解,但愿能理解别人,

我不求别人的爱,但愿能去爱别人

因为在施与中,我们有所获得 .在宽恕中,我们获得宽恕,在失丧生命时,我们得到永生

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.