正文

感谢冬班!

(2011-06-20 23:20:04) 下一个

分享一下哈。比我那个强多了。

I am always there 我会永远伴着你
Not the sunshine to make you cheer 并不是那阳光给你欢愉
But the shades of a tree just near 我愿做一片树荫依稀
Find peace with me when you are tired 在你劳累时给你安宁
I'll sing you a song only you can hear 唱一首歌,你是我的唯一

I am always there 我会永远伴着你
Not the moonlight silky and sheer 并不是那月色娇美秀丽
But a piece of wood in the camp fire 我愿做帐前温暖的火炬
See me burn into ashes when you leave 燃烧成灰再与你分离
I am brave and you'll have no fear 为你驱散黑夜和恐惧

I am always there 我会永远伴着你,亲爱的你
No need to know my name or even I am here 不必知道我曾来过这里
I'll watch you laugh 但我会看你欢笑
I'll watch you tear 看你哭泣
I'll make you strong like a spear 我会让你坚强无比,我会在那里
I am always there, my dear 总会在那里

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.