正文

自己的事

(2010-09-26 20:10:10) 下一个

John Lennon - Woman
 

這段視頻真不好找,油管上的都不能轉到博客來,還是中文網站好,居然有漏網的,先借來用一用。

哈哈,不如用廣東話寫

講起呢隻歌,自己超喜歡啦,無他嘅,一聽到就好似返番十幾歲嗰年,一個人戇居居坐日航去艱難大,係飛機上就聽它。嘿嘿,當時自然喺聽D唔聽D啦。唉,不過真喺好多回憶。每次每次。。。

仲記得上機前一晚,循例上樓食飯,家姐煮咗我最鍾意嘅煎鲛魚,另外有個湯,唔記其他材料喇,就記得有牛丸,平時佢同我去粉麵舖,我成日叫牛丸米丫嘛。我一睇,真攞命,唔駛問亞貴,感動到喊,仲點食得落喎??!!好在爸爸話出門係好事,唔駛喊,過幾年就返嚟喇。於是勉強把飯吃完了。

大鄉里的我買咗本日記簿帶上機,一坐好就猛寫,隔離坐個乜嘢人等等,等等,通通記下。慌死漏咗D見聞冇交待,連有氣流震到幾乎將綠茶灌到鼻子都記低埋。

今日諗吓,河東河西的,太有意思了。

个频视出唔度,等我再搵吓,

找到,不好意思,不是中文网站:)

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.