稚雨

稚雨,洒下希望之雨。Renaissance4now@yahoo.com
个人资料
  • 博客访问:
正文

【希望之雨】 “两小无猜”

(2010-04-24 09:47:18) 下一个

 

【希望之雨】 “两小无猜”

Raining for HopeMelody - Bee Gees - First Of May



Melody ( 兩小無猜 ) - Bee Gees - First Of May


Melody (1971)


小女孩Melody,还是个左撇子艾。

能写出如此INNOCENTSWEET的歌词与对白的人,一定是很好的大人。。。

想起了牛顿,他的孤独,他的苹果。。。

I don't know what I may seem to the world, but, as to myself, I seem to have been only like a boy playing on the sea shore, and diverting myself in now and then finding a smoother pebble or a prettier shell than ordinary, whilst the great ocean of truth lay all undiscovered before me. --- Newton

我不知道世人怎样看我,但我自己以为我不过像一个在海边玩耍的孩子,不时为发现比寻常更为美丽的一块卵石或一片贝壳而沾沾自喜,至于展现在我面前的浩翰的真理海洋,却全然没有发现。 ---牛顿

http://en.wikipedia.org/wiki/Bee_Gees





[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.