为老万翻译的歌词插个图,喜欢老万的翻译文字,行文流畅如水,色彩变化如图。无深厚之艺术修养,无敏感之心灵,无热烈之同情,无适当之鉴赏能力势难成此。很神奇你能读懂我心It'samazinghowyoucanspeakrighttomyheart不用说任何片言只语..."> 为老万翻译的歌词插个图,喜欢老万的翻译文字,行文流畅如水,色彩变化如图。无深厚之艺术修养,无敏感之心灵,无热烈之同情,无适当之鉴赏能力势难成此。很神奇你能读懂我心It'samazinghowyoucanspeakrighttomyheart不用说任何片言只语..." /> 为老万翻的歌词插个图 (图) - 博客 | 文学城
正文

为老万翻的歌词插个图 (图)

(2012-02-23 12:54:48) 下一个
" />

为老万翻译的歌词插个图,喜欢老万的翻译文字,行文流畅如水,色彩变化如图。无深厚之艺术修养,无敏感之心灵,无热烈之同情,无适当之鉴赏能力势难成此。很神奇你能读懂我心 It's amazing how you can speak right to my heart不用说任何片言只语 Without saying a word你在黑暗中燃起光明 You can light up the dark我费尽心力无法解释 Try as I may I could never explain你一言不发我也听到 What I hear when you don't say a thing你脸上露出来的笑意 The smile on your face就让我知道你需要我 Lets me know that you need me你的眼神在真诚诉说 There's a truth in your eyes你说永远不会离开我 Saying you'll never leave me手的接触在向我表白 A touch of your hand says跌倒时你会把我拉起 You'll catch me wherever I fall你说一切尽在不言中 You say it best when you say nothing at all整天人声嘈杂的喧嚣 All day long I can hear people talking aloud但只要当你向我靠近 But when you hold me near所有的尘嚣离我远去 You drown out the crowd就是老韦伯也不明白 Old Mr. Webster could never define我俩心有灵犀一点通 What's been said between your heart and mine你脸上露出来的笑意 The smile on your face就让我知道你需要我 Lets me know that you need me你的眼神在真诚诉说 There's a truth in your eyes你说永远不会离开我 Saying you'll never leave me手的接触在向我表白 A touch of your hand says跌倒时你会把我拉起 You'll catch me wherever I fall你说一切尽在不言中 You say it best when you say nothing at all你脸上露出来的笑意 The smile on your face就让我知道你需要我 Lets me know that you need me你的眼神在真诚诉说 There's a truth in your eyes你说永远不会离开我 Saying you'll never leave me手的接触在向我表白 A touch of your hand says跌倒时你会把我拉起 You'll catch me wherever I fall你说一切尽在不言中 You say it best when you say nothing at all
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.