雪狐浅吟

开创一个平台可以和朋友们交流。
正文

Speak Softly Love – “教父”

(2009-11-06 13:38:49) 下一个


Speak Softly Love – “教父”

By Andy Williams

Speak softly, 呢喃着爱的私语
love and hold me warm against your heart 紧紧地拥抱我 贴近你的心
I feel your words, 我听见你的声音
the tender trembling moments start 心就会温柔的颤动起来

We''re in a world, our very own 在只有我们俩个人的世界里
Sharing a love that only few have ever known 我们分享着鲜为人知的爱
Wine-colored days warmed by the sun 阳光温暖着酒红色的日子
Deep velvet nights when we are one 在深如丝绒的夜色里 我俩心心相映

Speak softly, 呢喃着爱的私语
love so no one hears us but the sky 只有蓝天听得见我们的细语
The vows of love we make will live until we die 我俩爱的誓约至死方休
My life is yours and all becau-au-se 我的生命属于你,因为
You came into my world with love so softly love 你的爱如此温柔,走进我的世界
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (3)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.