雪狐浅吟

开创一个平台可以和朋友们交流。
正文

My Love

(2009-10-28 11:42:32) 下一个


My Love  -- Singers: Westlife

An empty street 空寂的街道
An empty house 空寂的房间
A hole inside my heart 我心空寂
I'm all alone 倍感孤独
The rooms are getting smaller 愈发难以承受
I wonder how 想知怎样
I wonder why 想知为何
I wonder where they are哪里可以找回
The days we had 那些我们拥有的时光
The songs we sang together 那些我们共同吟唱的歌曲
Oh yeah 哦 耶
And oh my love 还有你 我的爱
I'm holding on forever 我坚持不懈
Reaching for a love that seems so far 追寻着一份遥不可及的爱
So I say a little prayer 我默默祈祷
And hope my dreams will take me there 期望我的梦想成真
Where the skies are blue to see you once again, my love 在那蓝色的苍穹与你再遇,我的爱
Over seas and coast to coast 我漂洋过海
To find a place I love the most 去找寻最美好的人间乐园
Where the fields are green to see you once again, my love 在碧绿万顷中与你再遇, 我的爱
I try to read 我用功读书
I go to work 我努力工作
I'm laughing with my friends 我和朋友逍遥欢乐
But I can't stop to keep myself from thinking 但这一切都不能阻止我的思绪
Oh no  哦 不能
I wonder how 想知怎样
I wonder why 想知为何
I wonder where they are在哪里可以找回?
The days we had 那些我们曾有过的时光
The songs we sang together Oh yeah 哪些我们曾共同吟唱的歌曲
And oh my love 还有你 我的爱
I'm holding on forever 我坚持不懈
Reaching for a love that seems so far寻求一份遥不可及的爱情
So I say a little prayer我默默祈祷
And hope my dreams will take me there期望我的梦想成真
Where the skies are blue to see you once again, my love在那蔚蓝的苍穹与你再见,我的爱
Over seas and coast to coast我漂洋过海
To find a place I love the most去找寻最美好的人间乐园
Where the fields are green to see you once again在碧绿万顷中与你再遇, 我的爱
To hold you in my arms 把你紧拥入怀
To promise you my love 向我的爱发誓
To tell you from the heart 用我的心倾诉
You're all I'm thinking of 你是我想要的一切
I'm reaching for a love that seems so far 我在寻求一份遥不可及的爱情
So I say a little prayer 我默默祈祷
I dream will take me there 帮我实现梦幻吧
Where the skies are blue to see you once again 在蓝色苍穹与你再遇
Over seas and coast to coast 我漂洋过海
To find a place I love the most 去找寻最美好的人间乐园
Where the fields are green to see you once again 在碧绿万顷中与你再遇
My love 我的爱
Say a litter prayer我默默祈祷
Dream will take me there帮我实现梦幻吧
Where the skies are blue to see you once again在蓝色苍穹与你再遇
Over seas and coast to coast我漂洋过海
To find a place I love the most去找寻最美好的人间乐园
Where the fields are green to see you once again 在碧绿万顷中与你再次再遇
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.