茶人茶语

喜欢写写,有时用笔,有时用心。
正文

我说过的最牛的一句话

(2009-09-08 18:56:28) 下一个

我们学校是全国排名36位的好学校。我至今还记得在面试工作的时候的情景:校长和面试小组的老师都一本正经的坐在那儿,大家一一问问题,最后校长说:What words or sentences can better describe you, or can tell us something about you that we don't know yet. 我丝毫未加思索,脱口而出:“The world will be a better place because of me!"

校长后来经常跟我说,他非常欣赏我说的那句话。







[ 打印 ]
阅读 ()评论 (6)
评论
首席聊天师 回复 悄悄话 赞自信! 当真掷地有声,果然是因你更美好!
哈德逊河畔的茶馆 回复 悄悄话 回blackwind2002c的评论:

这话是我说的。我是个很小,很小的小人物,但是我绝对相信“我所在的这块小世界,因我而更好。”
blackwind2002c 回复 悄悄话 cuz who said this..
mean whom is confirdent about self existance...
I would be friend with this person....
哈德逊河畔的茶馆 回复 悄悄话 That's OK. Who cares about mistakes as long as I understand what you are talking about??

Thanks for visiting.
5ave 回复 悄悄话 Come back and see my mistake, still, "I like your confidence."
5ave 回复 悄悄话 Oh! “The world will be a better place because of me!"

I like your confident.
登录后才可评论.