工作英语

分享在生活和工作中使用的英语。真正实用的每日在工作单位中使用的英语。
正文

欢迎你的听众/开场白

(2013-04-05 22:37:52) 下一个
Welcoming your audience
欢迎你的听众

 
Good morning, ladies and gentlemen.
早上好,女士们,先生们

 
Good morning, gentlemen.
早上好,先生们。

 
Good afternoon, ladies and gentlemen.
下午好,女士们,先生们。

 
Good afternoon everybody
大家下午好

 

 
Opening Statements 
开场白

 
First of all, I'd like to thank you all for coming here today. 
首先,我想感谢大家今天来到这里。

 
My name is Akela and I am the sales representative at AMG company. 
我的名字是阿克拉,我是AMG公司的销售代表。

 
I'd like to begin by outlining our present situation.
我想先概述我们的现状。

 
I'd briefly like to take you through today's presentation.
我想简要地为你介绍今天的演讲。

 
First, we're going to talk about credit card debt.
首先,我们要谈论的信用卡债务。

 
After that, we'll be taking a look at how to budget.
在那之后,我们将看看如何做预算。

 
Once we've identified our challenges we will be able to control our debt.
一旦我们确定了我们面临的挑战,我们将能控制我们的债务。

 
Finally, I'll outline what can do in future. 
最后,我将概述在未来我们能做什么。
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.