一网云烟

不小心把时空写成云烟。
版权为博主所有。未经许可,请勿转载,请勿用博客原创训练AI
个人资料
归档
正文

Change (蜕变)

(2010-01-10 19:19:23) 下一个
 
-- 试译 Change--Yanni Voices,演唱:Chloe Lowery;
 
 

How could I ever know
我怎敢想象 
I would find myself alone
我会发现自己孤独 
Facing your daemons as well as mine
面对你和我的梦魇 
Wishing for the past that words cannot find.
无以言表的不堪回首

But somewhere in the night
但夜的什么地方 
The music in my mind comes alive
我心的韵曲重生 
I hear love's haunting lullaby.
我听爱的摇篮曲
And it sings of a time we once knew
它唱着我们熟悉的一段 
A time when all I could breathe was you
一段我所有呼息只有你
But seasons never remain the perfect shade
但季节永难保完美的树荫 
Our love's not the same so we must
我们的爱不再  我们必须 
Change...change...change
蜕变。。。变。。。变 
Ah...Ah...
啊。。。啊。。。

How could I ever know
我怎会料到
That with time you would go
时间会放你走 
Leaving me to find what
单让我发现什么 
Was missing in between our lives
遗失在你我的生命 

But somewhere in the night
但夜的什么地方 
The music in my mind comes alive
我心的韵曲重生 
I hear love's haunting lullaby.
我听爱的摇篮曲
And it sings of a time we once knew
它唱着我们熟悉的一段 
A time when all I could breathe was you
一段我所有呼息只有你
But seasons never remain the perfect shade
但季节永难保完美的树荫 
Our love's not the same so we must
我们的爱不再 我们必须 
Change...
蜕变。。。

Once we had summer in the fall
有次我们在秋拥有夏 
Now my heart knows what it's like
今天我心知道该怎样 
To lose it all...
抛开一切。。。
 
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.