个人资料
正文

What Did It Take To Win A Case?

(2017-10-21 19:00:29) 下一个

100 hours of nonstop work: (picture from the internet)

Lots and lots of coffee:

Constant wine supply: (picture from the internet)

Some totally unnecessary online shopping; (picture from the internet)

Two big fights: (picture from the internet)

One nervous breakdown: (picture from the internet)

Sleeping pills: (picture from the internet)

A whole week to recover: (picture from the internet)

Life back to normal -- finally!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (9)
评论
为写而写 回复 悄悄话 看来咖啡那张就是宁宁你的原创咯?真是喝得不少啊!
简宁宁 回复 悄悄话 回复 'cng' 的评论 :

我最近正在看这个剧。它主要写的是刑事律师,他们的工作我真的不是很熟悉。大家都说好,我看起来反倒没什么共鸣。另外一部写律师楼的剧我更喜欢--Suits. That show really depicts the law firm dynamic in a very real and funny way。Seasons 1-5 are superb! From season 6 it started to get melodramatic and stupid.
cng 回复 悄悄话 回复 '简宁宁' 的评论 : 你提到枪,不禁想到good wife里悲惨的男主角,你觉得此剧描写律师楼有多大真实性?
简宁宁 回复 悄悄话 回复 'cng' 的评论 :

对,也没枪,fortunately!
cng 回复 悄悄话 很好,没有烟。
简宁宁 回复 悄悄话 回复 '思韵如蓝' 的评论 :

思韵了解我 :)我其实非常担心退休以后怎么办,会不会闲出精神病来啊?趁现在还干的动,赶紧再干几年,将来干不动了再修行也不迟 :)
思韵如蓝 回复 悄悄话 哈哈哈,用图说话,所有艰辛付出一目了然!知道你歇不住,你是风雨和彩虹间舞蹈的精灵,如果强迫你只坐着看云卷云舒,哪有啥修行,直接奔抑郁去了!

我也喜欢张驰相间的生活,只要在承受范围。最后,我说,It took a non-beatable desire to win a case!
简宁宁 回复 悄悄话 回复 'Luumia' 的评论 :

问好亲爱的Mia ~~~ 我歇到快抑郁了,还好现在精神恢复了,又可以生龙活虎了。还是这样好 :) 祝美人儿有个愉快的新一周!
Luumia 回复 悄悄话 看的差点要奔溃了。。。幸好有最后一张:有了它,得到了极大的安慰。
登录后才可评论.