个人资料
正文

我的畫獲得美國#1肖像畫家Kinstler先生高度稱讚

(2009-03-21 19:52:06) 下一个

我的畫獲得美國#1肖像畫師家Kinstler先生高度稱讚 2009-03-21     (http://www.everettraymondkinstler.com/ )  

親愛的王舒伯特: 非常感謝你畫的格林,西爾弗曼與我的畫像, 你畫得非常象, 創造了一個有趣的多人组合畫像。 建議你發送圖像給美國肖像協會主任,Christine Egnoski 。 我認為你畫得我太漂亮,但我欣賞! 祝你好运,謝謝! ---埃弗里特.雷蒙德.Kinstler

Dear Shubert Wang:
Thank you for sending the image of your portrait of Greene, Silverman & me, You have painted very good likenesses and created an interesting group portrait. I suggest you send your image to Christine Egnoski, director; Portrait Society of America. I think you made me too good looking, but I appreciate it ! Good luck and thanks! Everett Raymond Kinstler 

我的顧客中,最充滿活力,善於擺姿態的小女孩是猶太人.

在某種意義上,雕像比畫像容易,藝術史先有成熟的雕塑

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
musicstore 回复 悄悄话 很棒!!!赞叹~!
登录后才可评论.