无新事

记录和分享我的所听, 所见,所感,所想。
个人资料
正文

一個阿拉伯貴族學生寄給父親的電子信件

(2010-07-25 19:27:36) 下一个
親愛的父親,
柏林非常棒,人也很親切,我很喜歡這裡。可是,我對開著金造的賓士轎車來學校有點慚愧,因為我的老師們都是坐火車來的。
你的兒子 納瑟

--

不久後,納瑟收到他父親的回信。

我親愛的兒子,
2000萬美元已轉入你的帳戶,你也去買一輛火車,不要讓我們丟臉。

你的父親

Dear Dad, Berlin is wonderful, people are nice and I really like it here, but Dad, I am bit ashamed to arrive to my college with my Gold Mercedes, when all my Teachers travel by train.
Your Son Nasser
********************************************************
Sometime later Nasser gets reply to his e-mail from his Dad.

Loving Son,
Twenty Million Dollars transferred to your account, please stop embarrassing us, go and get yourself a train too.
Your Dad

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.