正文

说点不怕你们砸的:我跟我bf之间,就是他对我有chemistry.

(2008-09-24 05:49:14) 下一个
我对他只是喜欢。不过,这种喜欢在不断的增多because what he did for/to me. 我感触最深的是,至今为止,我bf还是那么迁就我,宠我,我们从来没有fighting..

原来,我不能回中国看我爸,他说他去中国把我爸接到美国(催我打电话问我爸的意见,可是我爸因为健康原因不能来);现在,我可以回中国了,我想一个人回去见我的家人,老同学,非常安静的享受“过去”的与家人及老同学在一起的时光.

我bf said: I am ok with that, and i understand as you did not see ur family for so long time. but i want to make sure you are safe on the way to home by accompanying you to Beijing.Then I give money to your brothers, and ask them to send you to Beijing where I wait for you.... and we come back to the USA together.....
[ 打印 ]
[ 编辑 ]
[ 删除 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.