个人资料
正文

A Poem from Movie “The Shape of Water” (中文翻译)

(2019-11-21 18:38:29) 下一个

Unable to perceive the shape of You,

I find You all around me.

Your presence fills my eyes with Your love,

It humbles my heart,

For You are everywhere

 

无法认知你的形态,

但我发觉,

你总是在我的身边守望,

与我同行。

你的每一次出现,

都会让我的眼里充满爱的欢颜。

拥有你的爱,

让我的内心变得微不足道,

因为你无处不在。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.