个人资料
正文

歌词翻译: I Have A Dream (我有一个梦想)

(2017-03-27 11:18:15) 下一个

我有一个梦想

我有一个梦想,有一首歌要唱
它能帮我应对各种困难
如果看懂了童话中的奇迹 你就拥有未来
就算失败了又能怎样
我相信天使 万事都有美好的一面
我有一个梦想
在合适的时机
我要跨过那条小溪

我有一个梦想,有幻想曲要弹
它能帮我解决现实中的困难
人生的追求
激励我在黑暗中英勇顽强
我相信天使 万事都有美好的一面
我有一个梦想
在合适的时机
我要跨过那条小溪
我会跨过那条小溪

我有一个梦想,有一首歌要唱
它能帮我应对各种困难
如果看懂了童话中的奇迹 你就拥有未来
就算失败了又能怎样
我相信天使 万事都有美好的一面
我有一个梦想
在合适的时机
我要跨过那条小溪
我会跨过那条小溪

I Have A Dream

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.