个人资料
正文

歌词翻译: Tonight I celebrate my love for you (今晚,要庆祝我们的爱情)

(2017-03-16 06:19:40) 下一个

今晚我要庆祝我们的爱情

今晚,我要庆祝我们的爱情
这是自然而然的事情
那时没人能找到我们
当我们以身相许
我们便进入无人之境

今晚,我要庆祝我们的爱情
希望你感受到我的热情
我们的灵魂将会提升
当我们以身相许
升向繁星闪烁的天庭

今晚,我要庆祝我们的爱情
午夜的阳光充满激情
我们之间不再有距离
今晚我最想要的
就是和你更加亲近

今晚,我要庆祝我们的爱情
世界将变得焕然一新
我们要共同体验
当我们以身相许
如何从朋友变成恋人

今晚,我要庆祝我们的爱情
午夜的阳光充满激情
我们之间不再有距离
今晚我最想要的
就是和你更加亲近

今晚
我要庆祝我们的爱情


Tonight I celebrate my love for you

Tonight I celebrate my love for you
It seems the natural thing to do
Tonight no one's gonna find us
We'll leave the world behind us
When I make love to you

Tonight I celebrate my love for you
And hope that deep inside you'll feel it too
Tonight, our spirits will be climbing
To a sky filled up with diamonds
When I make love to you tonight

Tonight I celebrate my love for you
And that midnight sun is gonna come shining through
Tonight there'll be no distance between us
What I want most to do is to get close to you tonight

Tonight I celebrate my love for you
And soon this old world will seem brand new
Tonight we will both discover
How friends turn into lovers
When I make love to you

Tonight I celebrate my love for you
And the midnight sun is gonna come shining through
Tonight there'll be no distance between us
What I want most to do is to get close to you

Tonight I celebrate my love for you
Tonight

 

今晚我要庆祝我们的爱情

今晚,我要庆祝我们的爱情
这是自然而然的事情
那时没人能找到我们
当我们以身相许
要将世俗抛在一边

今晚,我要庆祝我们的爱情
希望你感受到我的热情
我们的灵魂将会提升
当我们以身相许
升向繁星闪烁的天庭

今晚,我要庆祝我们的爱情
午夜的阳光充满激情
我们之间不再有距离   
今晚我最想要的
就是和你如胶似漆

今晚,我要庆祝我们的爱情
世界将变得焕然一新
我们要共同体验
当我们以身相许
如何从朋友变成恋人

今晚,我要庆祝我们的爱情
午夜的阳光充满激情
我们之间不再有距离
今晚我最想要的
就是和你合如胶似漆

今晚
我要庆祝我们的爱情

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.