个人资料
正文

歌词翻译: Fields Of Gold (金色的田野)

(2015-12-17 05:09:01) 下一个

当西风吹过那一片麦田
你一定会将我默默思念
当我们走在金色的田野
太阳都露出妒忌的眼神

你带着我们的爱意绵绵
深情凝视着金色的麦田
你的秀发像瀑布般倾泻
你绵羊般躺在我的胸前

你愿意一直陪伴着我吗
可愿意一直做我的恋人?
当我们走在金色的田野
太阳都露出妒忌的眼神

我从不轻易许下诺言
许下的也未必总能兑现
但今天我要向你发誓
我要在我的有生之年
和你重游金色的麦田

我从不轻易许下诺言
许下的也未必总能兑现
但今天我要向你发誓
我要在我的有生之年
和你重温夏天的热恋

时光流逝,年复一年
你依旧眷恋那个夏天
你静静躺在那金色田野
看夕阳下孩童尽情狂奔

当西风吹过那一片麦田
你一定会将我默默思念
当我们走在金色的田野
太阳都露出妒忌的眼神

当我们走在金色的田野
太阳都露出妒忌的眼神
当我们走在金色的田野
太阳都露出妒忌的眼神

 

https://www.youtube.com/watch?v=3DWg7zNOyK8

Fields Of Gold


You'll remember me when the west wind moves
among the fields of barley
You can tell the sun in his jealous sky,
when we walked in fields of gold

So she took her love for to gaze awhile,
among the fields of barley
In his arms she fell as her hair came down
among the fields of gold

Will you stay with me?
Will you be my love
Among the fields of barley?
And you can tell the sun in his jealous sky
when we walked in fields of gold

I never made promises lightly,
and there have been some that I've broken,
but I swear in the days still left
we'll walk in fields of gold.
We'll walk in fields of gold

I never made promises lightly,
and there have been some that I've broken,
but I swear in the days still left
we'll walk in fields of gold.
We'll walk in fields of gold

Many years have passed since those summer days
among the fields of barley
See the children run as the sun goes down,
as you lie in fields of gold

You'll remember me when the west wind moves
among the fields of barley
You can tell the sun in his jealous sky
when we walked in fields of gold

When we walked in fields of gold
When we walked in fields of gold

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.