正文

诗篇23.1-3

(2008-03-20 22:52:31) 下一个

The LORD is my shepherd, I shall not be in want. He makes me lie down in green pastures, he leads me beside quiet waters, he restores my soul. He guides me in paths of righteousness for his name's sake.

耶和华是我的牧者,我必不至缺乏. 他使我躺卧在青草地上,领我在可安歇的水边. 他使我的灵魂苏醒,为自己的名引导我走义路.




[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
博主已关闭评论