个人资料
法国薰衣草 (热门博主)
  • 博客访问:
文章分类
归档
正文

男女二重唱 'Perfect Day 完美的一天'- Eva-Maria Westbroek & Freek Bartels

(2012-06-25 03:19:48) 下一个



Lou Reed
Transformer (1972)
Perfect Day



Just a perfect day, 真是完美的一天
Drink Sangria in the park, 在公园里喝着Sangria
And then later, when it gets dark, 然后, 天慢慢黑了
We go home. 我们回家
Just a perfect day, 真是完美的一天
Feed animals in the zoo 去动物园喂动物
Then later, a movie, too,还去看场电影
And then home. 然后回家

Oh it's such a perfect day, 奥, 是这么完美的一天
I'm glad I spent it with you. 很高兴跟你在一起
Oh such a perfect day, 如此完美的一天
You just keep me hanging on, 你让我很开心
You just keep me hanging on. 你让我很开心

Just a perfect day, 真是完美的一天
Problems all left alone, 所有的烦恼一边去
Weekenders on our own. 如此自在的周末
It's such fun. 这么有意思
Just a perfect day, 真是完美的一天
You made me forget myself. 你让我忘记自己
I thought I was someone else, 我以为我已是别人了
Someone good. 那种很不错的人

Oh it's such a perfect day, 奥, 是这么完美的一天
I'm glad I spent it with you. 很高兴跟你在一起
Oh such a perfect day, 如此完美的一天
You just keep me hanging on, 你让我很开心
You just keep me hanging on. 你让我很开心

You're going to reap just what you sow, 你将收割你播种的
You're going to reap just what you sow, 你将收割你播种的
You're going to reap just what you sow, 你将收割你播种的
You're going to reap just what you sow... 你将收割你播种的...

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.