个人资料
正文

无可奉告

(2009-09-04 14:47:27) 下一个

我打电话比你讲左几句你就收线喇你变左好多呀点解唔同我倾落去
点解心不在焉呢点解对我冷淡点解我讲乜野你都反应既呢
从你你不停的追问你痴情的态度令我停停下脚步还有你追求的心愿我心

曾想配合但我难照做这是你爱的控诉还是爱的追讨但我始终感觉到此去

没去路我没有说不爱你从未说不喜欢但我心知此刻相爱时机未到无可奉告
系边个黎架识左几耐呀去左几多次街呀有拖过手呀点解唔介绍

我识有上过你屋企有一齐听唱片呀普通朋友唔会格襟晚你

夜返系咪陪啊我唔算太敏感究境呢个人到底你想点我付

多得返セ你话我系正选益或後备我问法唔算边份的

 


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (4)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.