@苗苗

我来自北京,住在加州。 酷爱音乐,喜欢唱歌。希望我的歌声能给朋友们带来一点美的享受。
个人资料
正文

苗苗~Moonlight on the River Colorado (重唱)

(2008-08-17 16:36:51) 下一个

祝大家中秋快乐!!!



Moonlight On The Colorado. Music by Robert A. King, Words by Billy Moll - 1930

Moonlight on the river Colorado,
How I wish that I were there with you.
As I sit and find each lonely shadow,
Takes me back to day that we once knew.
We were to wed in harvist time, you said ,
That’s why I’m longinig for you.
When it’s moonlight on the Colorado,
I wonder if you’re waiting for me too.月光映照在那科罗拉多河上。我多盼望回到你身旁。月光映照在那科罗拉多河上。我多盼望回到你身旁。你说秋收后做我的新娘,我一直念念不忘。月光映照科罗拉多河上,我一直在把你盼望。我一想起你的音容笑貌,仿佛又回到往日时光。我一想起你的音容笑貌,仿佛又回到往日时光。每夜当我坐在篝火旁遐想,思绪越过无穷大海飞回故乡。我望着火堆中闪烁的柔光,往事多少回忆涌到心上。 
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.