个人资料
  • 博客访问:
正文

【单曲欣赏】我们的时光(A Time For Us)(图)ZT

(2007-05-18 04:54:19) 下一个




A time for us, someday there'll be
When chains are tron by courage
Born of a love that's free
A time when dreams so long denied can flourish
As we unveil the love we now must hide

A time for us, at last to see
A life worth while for you and me
And with our love through tears and thorns we will endure
As we pass surely through every storm

A time for us, someday there'll be
A new world, a world of shining hope for you and me

总有一天,会有属于我俩的时光
当锁链被勇气穿破
从中而生的爱情必然是自由
梦想被否定的时光终将大放异彩
当我们不想遮掩爱情时候,却被迫隐藏

我俩的时光,终于得见
人生中一段值得我俩珍惜的时光
用爱穿越泪水与荆棘,让我们坚定不移去承受一切
我们定能度过困难,像能熬过每场暴风雨

总有一天,会有一段属于我俩的时光
一个崭新的世界,为你我闪耀著希望的世界



www.



 

 


  31  
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.