WillYouMarryMeIcomeheretoday,I'mkindofnervousYouknowhowwordsgetinmywayItshould..."> WillYouMarryMeIcomeheretoday,I'mkindofnervousYouknowhowwordsgetinmywayItshould..." /> 回复旁白:Will You Marry Me / 嫁给我好吗? - 博客 | 文学城
个人资料
文章分类
正文

回复旁白:Will You Marry Me / 嫁给我好吗?

(2007-02-01 11:34:45) 下一个


Will You Marry Me
I come here today, I'm kind of nervous
You know how words get in my way
It should come easy, I've been rehearsing
I don't know why I'm so afraid, to say

Will you marry me
Put our love and life together
Will you stay with me
For always and forever
On bended knee, would you take this ring
Will you marry me, please
Will you marry me

To be with you is what I live for
But at this moment I confess
Though I love you, God knows I love you
Deep down inside I'm scared to death, say yes

Will you marry me
Put our love and life together
Will you stay with me
For always and forever
On bended knee, would you take this ring
Will you marry me, please
Will you marry me

On bended knee
On bended knee
Would you take this ring
I will take your ring
Will you marry me, please
Will you marry me

今日我来到此地,我的内心万分的紧张
而只有你明了那深入我内心的言词
或许它是如此简单明了,可我还是不停的在重复练习
我无法明了为何我会如此惶恐,但我还是要说
嫁给我好吗?

就这样让我俩的爱与人生交织在一起
和我厮守在一起好吗?
直到永远
只愿为你单膝跪地,戴上这枚戒指好吗?
请嫁给我好吗?
嫁给我好吗?

能与你守在一起那就是我能活下去的理由
但在此刻我向主坦白
尽管我爱你,老天也能证明
可更深的我却害怕你会拒绝我,说你愿意好么
嫁给我好吗?

就这样让我俩的爱与人生交织在一起
和我厮守在一起好吗?
直到永远
只愿为你单膝跪地,戴上这枚戒指好吗?
请嫁给我好吗?
嫁给我好吗?

只愿为你单膝跪地
只愿为你单膝跪地
戴上这只戒指好吗?
我会戴上你的那枚戒指
请嫁给我好吗?
嫁给我好吗?


经典的台词,这是许多人期待守候多时的台词,这句属于所有男子的台词,握着心中的紧张惶恐,望着心爱的女子坚定的说出口时,我们守候的往往总是那句 yes,i do……

我想这首歌很贴切的表明了男子求婚时,内心的紧张,惶恐,对对方接下来的回答的不确定,焦急等候的心情。呵呵,当然这首歌中的男人也很赖皮,要死要活的。


来自无所谓的问侯
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (3)
评论
旁白 回复 悄悄话 amazing!
登录后才可评论.