正文

夫人(歌)---母亲节快乐! (Lady-Kenny Rogers)

(2008-05-09 09:50:30) 下一个
http://www.youtube.com/v/Tj_NjLBPotQ&hl=en"> name="wmode" value="transparent">http://www.youtube.com/v/Tj_NjLBPotQ&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355">

Lady, I'm your knight in shining armor and I love you
You have made me what I am and I am yours
My love, there's so many ways I want to say I love you
Let me hold you in my arms forever more

You have gone and made me such a fool
I'm so lost in your love
And oh, we belong together
Won't you believe in my song?

Lady, for so many years I thought I'd never find you
You have come into my life and made me whole
Forever let me wake to see you each and every morning
Let me hear you whisper softly in my ear

In my eyes I see no one else but you
There's no other love like our love
And yes, oh yes, I'll always want you near me
I've waited for you for so long

Lady, your love's the only love I need
And beside me is where I want you to be
'Cause, my love, there's something I want you to know
You're the love of my life, you're my lady!
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (6)
评论
法国薰衣草 回复 悄悄话 听了,可俺的E文还很差,借助字典学了半天这首歌,挺好听。
平民百姓这个ID 很好,在文学城其实大家都是平民百姓, 没听说谁是皇帝啊?你倒好,捷足先登抢了这ID,害得动脑筋查字典想别的ID。

谢谢张贴。
mimi_2008 回复 悄悄话 诉衷情 心歌

一曲心歌今送我,听罢泪婆娑。

词缠绵曲幽怨,声声扣心窝。

路坎坷,情执著,爱如火。

音尽声落,柔情脉脉,一生伴我。
mimi_2008 回复 悄悄话 这是一首普通的歌
歌中有你也有我
没有华丽的词藻
也没有矫情做作

这是一首深情的歌
充满着坚定和执著
唱出了你心中的爱
唱得我泪眼婆娑

这是一首缠绵的歌
如泣如诉讲着你和我
我的柔情似水
你的痴爱如火

这是一首永恒的歌
不管前方的路有多坎坷
我将用全部的情陪伴着你
你会用一生的爱温暖着我
登录后才可评论.