正文

请教英语高手翻译。重谢,重谢!

(2007-02-28 15:38:29) 下一个

谢谢您的推荐,

您介绍的业务恰好跟我目前的工作基本上一样,只要专心努力,估计会有成果。

介绍的公司有中国,日本,韩国,马来西亚分社。

本人中国语,韩国语,日本语都非常流畅。而且正在努力学英语。

有可能可以很好的发挥我的外语能力,所以我有一些心动。

只是,今年,我正在办一些个人的一些手续,所以物理上不可以考虑转职,很遗憾。

估计至少要到明年5月份,才能办完手续。

要是那时候,有转职的想法,请允许我在跟您联系。

谢谢

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
wolfhard 回复 悄悄话 高手不敢当,仅供参考。

Thanks for your job introduction.

The jobs you introduced are in line with what I am doing now. I may make some achievements, if I focus on this area and work hard.

The companies introduced have branches at China, Japan, Korea, and Malysia.

I am good at Chinese, Korean, Japanese and I am studying English very hard.

The jobs attracted me cause I may apply my language proficiency.

It is a pity that this year I do not consider changing jobs for some personal reasons.

I may consider changing jobs around May next year and please allow me to contact you if I have such plan.

Best Regards

登录后才可评论.