个人资料
影云 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

在我的想象里 及英文翻译/朗诵

(2021-04-23 22:04:19) 下一个

 

在我的想象里

在我的想象里
河水一直流向天空
我们在天空中行走
穿过了厚厚的云层

在我的想象里
地上开满鲜花
鹰降临山顶
我们第一次看到世界

在我的想象里
夜晚下起了雨

在我的想象里
我们彼此相爱
从来没有如此地相爱
在我的想象里
我们终于摆脱了生活
太过平凡的生活

 

In My Imagination

translated by 影云


In my imagination
The river flows toward the sky
We are walking up in the sky
Through the thick clouds

In my imagination
Flowers bloom on the ground
Eagles descend at the top of the mountain
It's our first time to see the world

In my imagination
It rains at night

In my imagination
We love each other
We have never loved each other like this
In my imagination
We finally get rid of the life
Such an ordinary life

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.