正文

the power

(2006-10-25 14:13:44) 下一个
Listen to the thythm of the falling rain,telling me just what a fool I've been.
I wish that it would go and let me cry in vain,and let me be alone again.
Rain please tell me now, Does that seem fair for her to steal my heart away when she don't care?
I can't love another when my heart's somewhere far away.
Rain and tears are the same but in the sun
You've got to play the game
When you cry in winter time
You can't pretend
It's nothing but the rain
How many times I've seen tears coming from your blue eyes
Rain and tears are the same but in the sun
You've got to play the game
哗啦啦啦啦下雨了 看到大家都在跑
叭叭叭叭叭计程车 他们的生意是特别好
哗啦啦啦啦淋湿了 好多人脸上嘛失去了笑
无奈何望著天   叹叹气把头摇
感觉天色不对   最好把雨伞带好
不要等雨来了   见你又躲又跑
轰隆隆隆隆打雷了 胆小的人都不敢跑
无奈何望著天   叹叹气把头摇
咱二人 做阵拿著一支小雨伞
雨越大 我来照顾你 你来照顾我
虽然双人行相偎 遇著风雨这呢大
崁坎小路又歹行 咱著小心行
你甲我 做阵拿著一支小雨伞
雨越大 渥甲淡糊糊 心情也快活
三月里的小雨 淅沥沥沥沥沥 淅沥沥沥下个不停
山谷里的小溪 哗啦啦啦啦啦 哗啦啦啦流不停
小雨为谁飘 小溪为谁流 带著满怀的凄清
请问小溪 谁带我追寻 追寻那一颗爱我的心
I'll never let you see
The way my broken heart is hurting me
I've got my pride and I know how to hide
All the sorrow and pain
I'll do my crying in the rain
If I wait for cloudy skies
You won't know the rain from the tears in my eyes
You'll never know that I still love you
So though the heartaches remain
I'll do my crying in the rain
Raindrops falling from heaven
Will never wash away my misery
But since we're not together
I'll wait for stormy weather
To hide these tears I hope you'll never see
在黄昏的天空
我看到那彩带一样的迷蒙
是你可爱的笑容
跟著我走在雨中
我们去看那迷蒙的天空
在这雨的季节中
季节雨别笑我什么都不懂
我知道爱就像一场梦
季节雨别笑我什么都不懂
我知道爱就像季节雨
消失无踪
啊....
说真的我不是故意 看见你和她在街头伫立
我在犹豫该不该逃避 还是让你看见我在这里
天空间飘来的雨 从眼里滑落到心里
我在怀疑该不该躲你 该不该躲这场雨
Over...


[ 打印 ]
[ 编辑 ]
[ 删除 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.