个人资料
  • 博客访问:
正文

美诗一首“Yours' zt

(2012-05-28 21:24:56) 下一个
The life that I have
Is all that I have
And the life that I have
Is yours.

The love that I have
Of the life that I have
Is yours and yours and yours.

A sleep I shall have
A rest I shall have
Yet death will be but a pause.

For the peace of my years
In the long green grass
Will be yours and yours and yours.




我的生命是我的一切,
我的生命
属于你。

我生命中的热爱
也属于你,永远地属于你。

我将长眠,我将安息,
死亡只不过是暂时的歇息。

因为我在绿草丛中的宁静岁月,
将永远、永远地属于你。
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
村下秋樹 回复 悄悄话 美。。。
点缀 回复 悄悄话
需要研究的美。。。
登录后才可评论.