小小艾

行公义,好怜悯,存谦卑的心,与你的神同行
个人资料
小小艾 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

【2016万圣节蒙面晚会】《kiss+头发乱了》by 星星/小艾

(2016-10-29 15:21:50) 下一个

词:PRINCE/朴轸泳/黄伟文

曲:PRINCE/朴轸泳

编曲:刘洲

U don't have to be beautiful

To turn me on

I just need your body baby

From dusk till dawn

U don't need experience

To turn me out

U just leave it all up to me

I'm gonna show u what it's all about me

合:U don't have to be rich

To be my girl

U don't have to be cool

To rule my world

Ain't no particular sign

More compatible with

I just want your extra time and your kiss

你坏了 说大概夜了 你秀发乱了

急急撒娇 背着我不敢轻佻

玩够了 请揭晓

你做错事了 你秀发乱了

应对乱了

太过份了 恤衫反转着了

U got to not talk dirty baby

If u wanna impress me

U can't be to flirty mama

And know how to undress me

合:把嘴巴全放干净

收起你的放荡不羁

我才不管那流言蜚语

对我来说那都是空气

眼神为何那么狰狞

我不要所谓专家分析

我的生活不用批评

就像电影

U don't have to be rich

To be my girl

U don't have to be cool

To rule my world

Ain't no particular sign

More compatible with

I just want your extra time

And your kiss

你坏了 说大概夜了

你秀发乱了

急急撒娇 背着我不敢轻佻

玩够了 请揭晓

你做错事了 你秀发乱了

应对乱了

太过份了 恤衫反转着了

你坏了 说大概夜了

你秀发乱了

急急撒娇 背着我不敢轻佻

玩够了

请揭晓 你做错事了

你秀发乱了

应对乱了

太过份了 恤衫反转着了

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
小小艾 回复 悄悄话 回复 '艾粉' 的评论 : 原来警察是来讨糖~~lol
艾粉 回复 悄悄话 够嗨!一会儿警察敲门了
登录后才可评论.