个人资料
正文

高手的英文情书

(2006-12-11 20:39:49) 下一个

Dear Wang little girl:

From see you one eye, I shit love you.

Your eyes close, I die; your eyes open, I come back to live. Your eyes close and open again and again, I die again and again.

Maybe you do not know me, no matter. One see clock emotion is pop.

I think I should introduce myself to you. I call Li old big. Toyear 25. My home four mouth people: papa, mama, I and DD.

I beat letter very fast, because I am a computer high hand. I even act as black guest.

I do early fuck every day, so that I can have strong body to protect you.

Please come to eat and sleep with me, or I will cut my hair to be a monk, and find a place where many monks live in to over my life.

Your old big

腹稿

亲爱的王小姐:

自从见你第一眼,我便爱上你。

你的眼睛闭上,我就死了,你的眼睛睁开,我又活过来了,你眼睛眨呀眨,我就死去活来。

也许你还不认识我,没有关系,一见钟情很流行。

我想应该介绍一下自己。我叫李老大,今年25。我家有四口人:爸爸、妈妈、我和弟弟。

我打字很快,因为我是电脑高手,我甚至还当过黑客呢。

我每天都做早操,这样我会有强壮的身体来保护你。

请嫁给我吧,否则我将削发为僧,找个庙来了此一生。

你的老大

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.