真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

12-11

(2023-12-10 19:21:49) 下一个

12-11

I am working on your behalf. Bring me all your concerns, including your dreams. Talk with me about everything, letting the light of my presence shine on your hopes and plans. Spend time allowing my light to infuse your dreams with life, gradually transforming them into reality. This is a very practical way of collaborating with me. I, the Creator of the universe, have deigned to co-create with you. Do not try to hurry this process, if you want to work with me, you have to accept my time frame. Hurry is not in my nature. Abraham and Sarah had to wait  many years for the fulfilment of my promise, a son. How their long wait intensified their enjoyment of this child! Faith is the assurance of things hoped for, perceiving as real fact what Is not revealed to the senses.

我代表你工作。把你所有的顾虑都带给我,包括你的梦想。和我谈论所有事情,让我的同在照亮你的希望和计划。花时间让我的光为你的梦想注入生命,逐渐将它们变成现实。这是与我合作的一种非常实用的方式。我,宇宙的创造者,本就愿意与你共同创造。不要试图匆忙处理这个过程,如果你想和我一同工作,你必须接受我的时间框架。匆忙不是我的本性。亚伯拉罕和撒拉不得不等了多年才看到我应许的实现——一个儿子。他们漫长的等待极大地增强了他们对这个孩子的享受!信心是所望之事的实底,是未见之事的确据。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.