真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-28

(2023-08-28 02:59:02) 下一个

8-28

Grow strong in the light of my presence. As my face shines upon you, you receive nutrients that enhance your growth in grace. I designed you to commune with me face to face, and this interaction strengthens your soul. Such communion provides a tiny glimpse of what awaits you in heaven, where all barriers between you and my glory will be removed. This mediative time with me blesses you doubly: you experience my presence here and now, and you are refreshed by the hope of heaven, where you will know me in ecstatic joy.

 

在我同在的光中刚强起来。 当我的脸光照在你身上时,你就会得到营养,促进你在恩典中的成长。 我设计你与我面对面交流,这种互动会强健你的灵魂。 这样的交流让你瞥见天堂里等待着你的是什么,在那里你和我的荣耀之间的所有障碍都将被消除。 与我一起默想的时间会双倍地祝福你:你此时此地体验到我的同在,而且你会因天堂的希望而更新,在那里你会在狂喜中认识我。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.