真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-19

(2023-08-19 02:47:50) 下一个

8-19

I continually call you to closeness with me. I know the depth and breadth of your need for me. I can read the emptiness of your thoughts when they wander away from me. I offer rest for your soul, as well as refreshment for your mind and body. As you increasingly find fulfillment in me, other pleasures become less important. Knowing me intimately is like having a private wellspring of joy within you. This sprig flows freely from my throne of grace, so your joy is independent of circumstances.

Waiting in my presence keeps you connected to me, aware of all that I offer you. If you feel any deficiency, you need to refocus your attention on me. This is how you trust me in the moments of your life.

我不断呼唤你与我亲近。我了解你对我的需求的深度和广度。当你的思绪远离我而游荡时,我能感知到你心灵的空虚。我为你的灵魂提供安息,为你的心灵和身体提供滋养。随着你在我里面找到越来越多的满足,其他的欢愉变得不那么重要。亲密地认识我,就像在你内心拥有一个私人的喜悦之泉。这股喜悦从我的施恩宝座自由流淌,所以你的喜悦独立于环境。

在我的同在中等待会让你连接于我,留意到我所提供给你的一切。如果你感到任何不足,你需要重新将注意力集中在我身上。这就是你在生活的各种时刻如何信任我。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.