体验现在, 思考未来. 梦想远大成真, 做出贡献,永不言败,脱颖

体验现在, 思考未来. 梦想远大成真, 做出贡献,永不言败,脱颖而出。
正文

My thoughts of the day WFH

(2020-04-17 22:53:09) 下一个

I just wanted to share my thoughts with myself today. I have been WFH for a month since March 12, 2020 due the shelter-in-home order. I like it in some ways but dislike in other ways. One of the benefits for me of staying at home is eliminating 45 minutes of daily commute on the free way; the second benefit is that I can stay up late and get up around 9;am in the morning. One thing I dislike is that sometimes it's harder to communicate with my boss. Also, I am concerned about our company's business activities. Base on our CEO's message, the business is  slowing down for the start of Q2. I am worried my job security.  But anyways, i am kinda of getting used to WFH. I don't know how many longer this will be, We might go back to office at the beginning of May. I should take full advantages while WFH. One of the accomplishment being staying at home is that I am getting more and more benefit from practicing affirmation. I listen to affirmations more often than before, and I feel like I am getting more closer to the affirmation wording. Also, I feel that those affirmation wording are stocked into my mind, and my thought patterns are changing. I am more getting used to positive and instructive think now. I can find a way to get rid of negative thoughts by self positive thinking. I possess more and more positive think now. I feel really good about it. 

今天只是想和我自己分享自己的想法。自2020年3月12日起,我因家庭住所命令而成为WFH一个月。我在某些方面喜欢它,但在其他方面不喜欢它。对我来说,呆在家里的好处之一就是可以免费享受每天45分钟的通勤时间;第二个好处是我可以熬夜,早上9点左右起床。我不喜欢的一件事是,有时很难与老板沟通。另外,我对我们公司的业务活动感到担忧。根据我们CEO的信息,第二季度开始业务放缓。我担心我的工作安全。但是无论如何,我有点适应WFH。我不知道还要多久,我们可能会在五月初回到办公室。我应该充分利用WFH。待在家里的成就之一是,我从实践确认中获得越来越多的好处。我比以前更常听确认书,并且感觉自己越来越接近确认书的用语。另外,我觉得这些肯定的措辞已经存入我的脑海,我的思维方式也在变化。我现在已经习惯了积极和启发性的思考。我可以找到一种通过自我积极思考摆脱负面思想的方法。我现在拥有越来越积极的想法。我对此感觉很好。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.