乱思

心之所至,即兴之笔,随心,随性
正文

摘抄21

(2008-02-17 11:10:35) 下一个
Where there is pain, I wish you peace and mercy
Where there is self-doubting, I wish you a renewed confidence in Your Ability to work through them
Where there is tiredness, or exhaustion, I wish you understanding, patience, and renewed strength
Where there is fear, I wish you love, and courage!!!

我站在茫茫的人间
看世界变 自己也在变
我站在风雨的人间
看孩子的脸 也看到岁月刻画的容颜

你的幸福 我来建筑
你的顽固 我来让步
你的糊涂 我来弥补
你的贪图 我来满足


平淡相守,默契相视
看花开花落,云卷云舒
短的是激情,长的是人生

看不见未来和过去
分不清生死的差异
不带走喜悦和遗憾
离开这里
破晓和月牙在交替
我穿过几个世纪
只为你
桃花瓣在飘零
这悲凉的风景
长袖挥不去一生刀光剑影
生是为了证明 爱存在的痕迹
火燃烧后更伟大的生命
杀是为了歌颂 破灭前的壮丽
夜是狼深遂眼睛 孤独等待黎明
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.