正文

帮人写的歌词-Light Years

(2014-05-12 20:11:48) 下一个
 光年
词/王玥星·伊德娜典

主歌:

把收音机打开聆听
播放昨晚我们的歌
也许这是最后一次
那一束玫瑰已走在死亡的边际

他告诉她的恶毒
她只是笑了一笑
谁称谁打碎心脏
没关系,它并不重要

放完这最后一首歌
我们踏上最后旅途
飞逝闪烁,褪色的霓虹
谁告诉我他们不会消亡

副歌:

亲爱的,哦,跟我说话
不要让我等得太久
不要让我消失深幽
到一万光年遥远的深夜里

亲爱的,哦,不要沉默
不要让我消失深幽
不要让我枯萎垂落
到一万光年遥远的黑夜里

终结段:
好吧,就让这一首歌是片尾曲
好吧,让这个夜晚是最后一夜
因为我将要离开,离开
到一万光年遥远的星夜里
Ten thousand light years into the night
Ten thousand light years into the night
Ten thousand light years into the night




LightYear 
By: Yidhna

Verse:

Turn on the radio 
Play our song from last night 
Maybe this is the last time 
Cause the rose is dying, dying 

He calls her so mean 
She's only laughing, laughing 
Who says who broke whose heart
It doesn't matter, no it does not 

Finish this last song 
We are going to take a ride 
Through the flashing, fading lime light 
Who says they never die 

Chorus: 

Darling, oh talk to me 
Don't keep me waiting 
Don't keep me vanishing 
Ten thousand light years into the night 

Darling, oh speak to me 
Don't keep me fading 
Don't keep me withering 
Ten thousand light years into the night 

Coda:
Fine, let this song be the ending song 
Fine, let this night be the last night 
Cause I am leaving, leaving 
Ten thousand light years into the night
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.