个人资料
阁阁 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

一个新开始

(2016-11-09 09:26:37) 下一个

每天从自己做起,从小事做起,聚焦正能量,许自己和孩子一个好的未来。

我的今天从暖暖的八宝粥,娇嫩新鲜的玫瑰,口齿留香的莓子和干果开始。希望我的狗狗就一直是个娇憨的宠物,而不是我倚重的保安。希望安宁自由自足的生活一直延续。

昨天是我第一次投票,我知道自己的投票和我们州的结果会完全相反,但是我还是郑重投上自己的一票,发出自己的声音。昨晚也是我们家第一次讨论有关选举的话题。现在的感触就像下面脸书网友所说。希望都从自己做起,这个世界就会越来越好。希望劳动的人都有饭吃,真正需要照顾的人可以得到照顾。

 

昨天的晚饭。

 

facebook post:

A few years ago amongst being faced with many life struggles, I made a promise to myself to be the change I wanted to see in the world and that I would focus on the good in my life at all costs.

More people need to shut off the cable TV, put down the biased newspapers, log out of brain washing social media and really look at all the good that surrounds you. If you choose to see the negative in life that is exactly what will manifest for you, negative.

Instead find and focus on the positive, make real life changes in your own little world. It makes all the difference, try it and see.

One love ?

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.