土法练歌

把一些诗意的英文歌 '汉化' 到可以用中文唱
个人资料
正文

披头四中文唱--Here There and Everywhere

(2007-05-19 16:01:31) 下一个

-Here There and Everywhere  无处不在/译/imagine45

向往美好幸福
只要爱人在我身旁
我的每一天每一刻
都在改变因为他向我召手
人们都知道我和他的爱
我轻抚摸著他头发
一起幻想明天美丽图画
别人说什么,他一点不想知道

我爱他每一刻
他在我身旁我一点烦悠都不见
我爱他永在一起我们同向前
同享著我们的一切
海枯石烂我们永远相爱
看着他的眼,我一刻也离不开

我追随,直到永远
无处不在直到永远

To lead a better life
 I need my love to be here...
Here, making each day of the year
Changing my life with the wave of her hand
Nobody can deny that there's something there
There, running my hands through her hair
Both of us thinking how good it can be
Someone is speking but she doesn't know he's there

I want her everywhere and if she's beside me
I know I need never care
But to love her is to need her everywhere
Knowing that love is to share
Each one believing that love never dies
Watching her eyes and hoping I'm always there

To be there and everywhere
Here, there and everywhere

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (4)
评论
幽幽鹿 回复 悄悄话 唱得好,唱得妙,再唱十遍我还要!
laomi06 回复 悄悄话 nice singing
imagine45 回复 悄悄话 林贝卡---谢谢光临--
这首歌每一句我都喜欢的----渐渐的就唱成中文了
林贝卡 回复 悄悄话 Nice singing and good translation.
登录后才可评论.