以情用心看世界

感謝特意或不經意到訪的每位客人,尤其是留言的朋友。雖然我沒有一一回復,但心里的感受相信你們都會明白:非常感激和溫暖!
正文

粵語冷笑話

(2009-03-24 15:56:57) 下一个

1.

“我睇不清太遠嘅嘢。”病人對眼科醫生講。

“請跟我嚟。”醫生將病人帶到出面,用手指住天上嘅太陽,問:“你睇嗰啲係咩嚟架?”

“太陽囉”。病人唔耐煩咁答。

“咁你仲想睇幾遠”!


2.

有一日,有一家火燭。
爸爸媽媽都走咗出嚟,淨係得番佢地個仔仲係裏面。

阿媽好緊張咁係屋外大叫:
  “仔啊.....你係度做咩啊 ......都火燭啦,仲唔出黎 ...... ”

    個仔就答:“我係度
襪啊..... ”
    媽媽又話,“都火燭啦仲著咩襪.... ”

    過左五分鐘,個仔仲未出黎......
    媽媽又緊張咁叫:"仔,你到底係度做咩啊?快啲出嚟啦 ......"
    個仔就話:“我係度除緊襪啊... ”


3
.

一個人去河邊釣魚,佢先穿左片樹葉,半日冇魚上釣;

佢又換左塊麵包,一樣半日冇魚上釣;冇辦法佢唯有去換蚯蚓,一樣都係半日冇魚上釣。

他激氣得滯,拎左$100放落水後大罵:“—%#%-@--要食啲咩,自己去買!!!! ”


4
.

一個人係沙漠入面就快餓死啦,呢個時候他執到神燈。
神燈話:“我只可以實現你一個愿望,講啦,我好趕時間。”

人:“我——要——老——婆—— ……”
神燈即刻變咗個靚女出嚟,然後不屑咁講:“都就快餓死啦仲貪圖美色!可悲!”講完就消失左。

人好辛苦地講埋最後一個字:“……餅”
 
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.